Wirtualne Laboratoria i Zdalne Lekcje

Aktywna Tablica - lekcje zdalne i hybrydowe

Jest 29 produktów.

Pokazano 1-24 z 29 pozycji

Aktywne filtry

Niezbędnym wyposażeniem pracowni szkolnych są obecnie pomoce dydaktyczne dedykowane lekcjom zdalnym, czyli nauce zdalnej. Produkty wymienione poniżej są tak opracowane, że świetnie sprawdzą się także podczas zajęć stacjonarnych.
Nowoczesne technologie stanowią istotny element wyposażenia szkół, a ich znaczenie nie ogranicza się jedynie do lekcji informatyki. Współcześnie wykorzystuje się je także na zajęciach z innych przedmiotów, takich jak fizyka, chemia, biologia, języki obce i wiele innych. To narzędzia, które przynoszą korzyści zarówno nauczycielom, jak i uczniom.
Pomoce naukowe, które wykorzystują nowoczesne technologie i sprawdzą się też w razie potrzeby w nauce zdalnej, to m.in. mikroskopy cyfrowe oraz biologiczne, kamery mikroskopowe, zestaw walizkowy do eksperymentów z czujnikami, tabletem i modułem WiFi, interaktywne Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze oraz Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoSTEM® VS-11.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoSTEM® VS11 to innowacyjna pracownia fizyczna, która mieści się na biurku nauczyciela i jest w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Ten zestaw przyrządów naukowych pozwala na prezentowanie i nagrywanie eksperymentów z dowolnego miejsca, czy to biurka w klasie, czy stołu w domu. Dlatego zestaw ten stanowi doskonałe wsparcie podczas lekcji fizyki, zwłaszcza w kontekście zdalnych i hybrydowych zajęć.
Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza uczniów w fascynujący świat zagadnień fizycznych, wykorzystując nowoczesne technologie, takie jak fotobramki oraz oprogramowanie do analizy wideo i zbierania danych. Podczas lekcji nauczyciel może nagrywać i omawiać doświadczenia, a uczniowie, nawet uczestniczący zdalnie, mają możliwość analizowania, modelowania i wyciągania wniosków z przeprowadzonych eksperymentów.
Najważniejszą cechą - tak bardzo pożądaną i polecaną przez współczesną dydaktykę, a także poszukiwaną przez dydaktyków - jest możliwość skupienia się prowadzącego zajęcia nauczyciela na samym eksperymencie i doświadczeniu. Żmudne dotąd zbieranie danych i wykreślanie torów oraz dróg wykonuje teraz AUTOMATYCZNIE program komputerowy. Nauczyciel i uczniowie przygotowują i wykonują doświadczenia i eksperymenty koncentrując się na ich prawidłowym przebiegu, a program automatycznie umieszcza dane w tabeli i jednocześnie wykreśla tor lub drogę ruchu. To jest właśnie nauka na miarę XXI wieku!

Zarejestruj nowe konto

Czy założyłeś już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło